reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Monošová

Martina Monošová

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

O všetkom krásnom alebo šokujúcom, čo ma prinútilo napísať o tom aj čosi iné ako román:-) Som autorka románov (nielen pre ženy): Lásky o piatej (2005, 2012), Anglické prebúdzania (2006), Klišé (2010), Zlodeji bozkov (2012), Sladké sny (2013), Lekcie z nenávisti (2013), Miluje-nemiluje, idem! (2014), Perly tej druhej (2014) Zoznam autorových rubrík:  Celkom mimoMixtúraOdraz spoločnostiMódaRecenzieSúkromnéO vzťahochNezaradené

reklama

Súkromné

Haute Couture Jar-Leto 2010: Elie Saab - oprava

Martina Monošová

Haute Couture Jar-Leto 2010: Elie Saab - oprava

Vzhľadom na to, že sa zo záhadných príčin zmenil článok o E. Saabovi, publikujem ho znovu a opravený.

  • 15. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Kto nepije s nami, pije proti nám

Martina Monošová

Kto nepije s nami, pije proti nám

Iba pred nedávnom sa v tlači objavila správička o tom, že Slováci zaujímajú významné posty v rebríčku konzumácie alkoholu. Najviac alarmujúce v tomto prieskume boli dva fakty: že pijeme veľa tvrdého alkoholu a že sa v priemere opíja stále viac a stále mladších detí... Asi to bude pravda. Neviem. Ja mám iný problém: ako krčmárska vnučka som po dlhoročných útrapách dospela k - abstinencii. Prečo?

  • 7. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Petra už v Uxbridge nebýva

Martina Monošová

Petra už v Uxbridge nebýva

Staré príslovie hovorí, že človek by sa nemal vracať na miesta, kde bol šťastný. Ak by som chcela generalizovať, môžem povedať, že by sme sa vôbec nemali snažiť hľadať vlastnú minulosť.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu