reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Monošová

Martina Monošová

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

O všetkom krásnom alebo šokujúcom, čo ma prinútilo napísať o tom aj čosi iné ako román:-) Som autorka románov (nielen pre ženy): Lásky o piatej (2005, 2012), Anglické prebúdzania (2006), Klišé (2010), Zlodeji bozkov (2012), Sladké sny (2013), Lekcie z nenávisti (2013), Miluje-nemiluje, idem! (2014), Perly tej druhej (2014) Zoznam autorových rubrík:  Celkom mimoMixtúraOdraz spoločnostiMódaRecenzieSúkromnéO vzťahochNezaradené

reklama

Recenzie

Nielen za zvukov hudby, no aj popri jej videoklipe...

Martina Monošová

Nielen za zvukov hudby, no aj popri jej videoklipe...

Skoro každé ráno za posledného pol roka si púšťam jedno video - zlatý youtube! :-) Najskôr ma dostala iba cez rádio, presne tak, ako ma kedysi definitívne dostala Madonna a jej Like a prayer, Anastacia s Left outside alone, Steps a Summer of love, Pink s There you go, Sonique a Sky, Aneta Langerová a Křídla motýlí, Lady Gaga a jej valcujúco rytmická Bad romance…

  • 10. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 369x
  • 0
Etela Farkašová: Prstoklady (recenzia na zbierku básní)

Martina Monošová

Etela Farkašová: Prstoklady (recenzia na zbierku básní)

Kontrasty myšlienok a každodennej reality v zbierke básní úspešnej spisovateľky, uznávanej sociologičky a filozofky Etely Farkašovej.

  • 13. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 310x
  • 1
Hana Lasicová: Pravdivý príbeh lži (recenzia)

Martina Monošová

Hana Lasicová: Pravdivý príbeh lži (recenzia)

Reklamný slogan na zadnej strane knihy „lasicovský humor a vassaryovská noblesa" nie je v žiadnom prípade presný. Hoci sa chvíľami iba ťažko dá ubrániť takejto paralele (lebo textu Hany Lasicovej nemožno uprieť nadsádzku a rozhľadenosť), z tieňa svojich rodičov už dávno vystúpila. Aj touto knihou znovu dokazuje, že je rozhodne a predovšetkým sama sebou.

  • 17. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 919x
  • 2
Laurence Cossé: Už nepíšete? (recenzia)

Martina Monošová

Laurence Cossé: Už nepíšete? (recenzia)

Na stránkach pomerne nenápadnej knihy Už nepíšete? od súčasnej a veľmi úspešnej francúzskej autorky Laurence Cossé sa v bežných a na prvý pohľad každodenných príbehoch vďaka majstrovskému podaniu odzrkadľuje neobyčajná krása všednosti.

  • 16. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 356x
  • 0
Fotografka Mariel Clayton alebo Iné životy bábiky Barbie

Martina Monošová

Fotografka Mariel Clayton alebo Iné životy bábiky Barbie

Ak máte radi bábiku Barbie, môžete si byť istý, že práce ontárijskej fotografky Mariel Clayton vás nielenže nenechajú chladnými, ale vašu lásku k tejto ikonickej hračke dokonale preveria!

  • 16. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 008x
  • 3
reklama
Carrie Adamsová: Krstná (Recenzia na román)

Martina Monošová

Carrie Adamsová: Krstná (Recenzia na román)

Zimné večery sú tu, spríjemnime si ich dobrou knihou! Kniha britskej autorky Carrie Adamsovej vám určite vyčaruje úsmev na perách alebo vás občas prinúti k zamysleniu. Rozhodne sa nudiť nebudete.

  • 26. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sex v meste 2 - recenzia

Martina Monošová

Sex v meste 2 - recenzia

Nakrútiť film, ktorý je voľným pokračovaním kultového seriálu, je výzva. Nakrútiť pokračovanie úspešného pokračovania, ktoré je ešte o pár minút dlhšie, než už i tak dlhý prvý film, je možno až šialený nápad. Po stoštyridsiatich šiestich minútach v tradične zle vetranej kinosále v Poluse som vychádzala s mierne zmiešanými pocitmi. Nepomáhalo mi ani vedomie, že v Amerike si kvôli časovému posunu na svoju premiéru ešte zopár hodín počkajú. Asi som čakala viac.

  • 28. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Haute couture pre novú sezónu Jar-Leto 2009 (úvod)

Martina Monošová

Haute couture pre novú sezónu Jar-Leto 2009 (úvod)

Januárový Paríž poskytol aj tento rok priestor svetovej móde. Najkrajšie kolekcie Haute Couture (čiže Najvyššieho Krajčírstva) rozhýbali opäť raz romantickú predstavivosť módneho sveta.

  • 11. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 7
Návrat komerčných šikuliek

Martina Monošová

Návrat komerčných šikuliek

Málokto by bol predpokladal, že sa Spajsky dajú zasa dokopy. Málokto by to predpokladal hlavne preto, že počas ich bombastického nástupu pred jedenástimi rokmi, sa vždy o nich uvažovalo hlavne ako o podnikateľskom nápade so závratnou návratnosťou investície.

  • 12. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Nenápadná diva

Martina Monošová

Nenápadná diva

Mám rada dobrú hudbu. Veď kto by aj nemal, ibaže pre každého z nás je dobrá hudba niečo iné. Jedna moja priateľka bez Enyy nezaspí, iná rieši rozchody s frajermi Anastaciou, moji rodičia zbožňujú Kazíka a môj svokor si rád púšťa dobrý sving. Ja osobne som na Pink a starú Madonnu, ale momentálne mi do života vstúpila DIAMS.

  • 1. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Ešte raz: Dan Brown a Da Vinciho kód

Martina Monošová

Ešte raz: Dan Brown a Da Vinciho kód

(Neskoro, ale predsa alebo Čo je za tým všetkým NAOZAJ?) Obyčajne neberiem svetové bescelery priveľmi vážne, pokiaľ mi nerezonujú v povedomí dostatočne dlho. No keďže Dan Brown napokon splnil túto podmienku a zamestnal moju pozornosť, zasa som sa raz priradila k onej názorovej drvivej väčšine. Čítam radšej osvedčenú klasiku, ktorá je alebo overená nejakým tým časom, alebo mi ju odporučia známi, dôveryhodní v tomto smere... (Uvedomujem si, že to možno znie pokrytecky, či arogantne, ale ani týmto spôsobom asi nestihnem prečítať všetky skutočne dobré knihy za celý svoj život. Teda je to čisto otázka úspory času!)

  • 24. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu